Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Моята мечта на 4 колела!!!

2 posters

Go down

Моята мечта на 4 колела!!! Empty Моята мечта на 4 колела!!!

Писане by k r u m Чет Ное 06, 2008 7:31 pm

Десетото поколение Mitsubishi Lancer Evo е една от най-агресивните серийни коли, които съм изпробвал. Не казвам бърза, защото в Европа скоростта от 250 км/ч е електронно ограничена, във всеки автомобил. Освен това не е важно дали караш с 200, или 250 км/ч, а това колко бързо си достигнал определените километри, какво е усещането като пътно поведение и как влиза и най-вече излиза возилото от остри завои, спортният луксозен интериор и, ако щете, ръмженето от ауспусите. Именно новият Mitsubishi Lancer Evo притежава всички тези изброени качества да вдигне адреналина на спокоен и уравновесен водач и той да си загуби ума. Това е и колата, която може да "скъса" едно луксозно бентли с двигател с мощност над 500 коня, и то не само защото е с няколкостотин килограма по-лека.
Като погледнете само дизайна на японския звяр, ще разберете, че това не е обикновен автомобил. Срещу минимум 98 990 лева с ДДС ще получите един истински изтребител, при чийто вид кибиците на бензиностанциите на околовръстното край столичния квартал Бояна им идва да си скъсат ризите от яд, че не са те зад волана. Хората, които участват в нелегалните улични гонки, им бе достатъчно да зърнат силуета от десетки метри, за да разберат за какво става въпрос. Някои от кадидат пилотите не издържаха на напрежението и се опитваха да догонят мицубишито, за да го огледат по-отблизо, но това им се отдаваше само по светофари, защото след това имаха възможност



да видят само задницата на колата
Това мицубиши има неповторимо расово излъчване с изключителния спойлер, разположен на капака на багажника. Той няма само естетически вид, и гарантира, че колата ще седи залепена на пътя и няма да ви подведе дори и при екстремни ситуации. Внушителните отвори на предния капак пък осигуряват необходимото количество въздух, който трябва на мотора и спирачките, за да бъде колата наистина спортна.
От такова возило се излиза трудно. Като направите и няколко кръгчета, ще искате още и още. От кокпита едва се изпълзява и заради специално направените спортни седалки "Рекаро", които са разположени възможно най-ниско, а страничните опори, както и останалите компоненти от стола, обгръщат максимално торса.
Материалите и цветовете също са подбрани специално за Mitsubishi Lancer Evo. Лостчетата зад волана, които са направени от магнезиева сплав, може да ги местите дори с кутрето си. На кожения волан пък са сложени бутони за управление на системата AWC, круиз контрола, аудио системата и вграденото "хендсфри".
Едно от най-интересните неща във возилото обаче се намира близо до дясната ръка на водача. Това е скоростната кутия TC-SST, чийто лост си изглежда стандартен. Тази уникална кутия използва хидротрансформатор и на практика съчетава два скоростни механизма в един. Първият борави с нечетните предавки, а вторият - с четните. И двете скоростни кутии


разполагат с отделен съединител,
когато първият изключва, веднага се включва вторият. Резултатът от това "чудо" е потресаващ и може да го изпитате дори и при къси участъци в софийските задръствания. Предавките не се усещат как превключват заради мигновеното си действие, а колата се понася като побесняла по асфалта. Ако желаете да шофирате плавно и по-спокойничко (макар че с тази кола това е относително понятие), преминете на автоматичен режим, а не със смяна от перата зад волана. С едно елегантно копче пък можете да променяте режима на колата - нормален, спортен и суперспортен. При първия предавките се местят при ниските обороти,а при средния при по-високите. Най-екстремно е при суперспорт, където компютър не позволява оборотите на мотора да паднат под 4500!
Ползването на 6-степенната SST трансмисия, вместо ръчна, увеличава мощността с 29 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч става по-бързо с 0,3 секунди и вече отнема само 4,4 сек.
Това става възможно благодарение и на мощния двулитров бензинов двигател 16V с турбокомпресор,


от който са изстискани 295 к.с.
при 6500 оборота. Невероятната мощ на мотора се постига с въртящия момент от 366 Нм. Освен това агрегатът е по-лек от предшественика си и е разположен по-ниско, за по-добър баланс.
Отличните показатели на сцеплението на гумите с пътя се дължат основно на работата на системата Super AWC, която приобщава електронно контролируемо 4х4, както и системите Active Stability Control, AYC и Active Center Differential (ACD). ACD разпределя въртящия момент между предните и задните колела и работи с пряко взаимодействие с АYC, който пък оптимално разпределя този въртящ момент между задните колела.
Десетият Mitsubishi Lancer Evo разполага и с нова спирачна система, която се включва автоматично, когато нивото на сцепление се наруши. Усилието се разпределя и на четирите колела независимо едно от друго и така машината се стабилизира на мига. Предните спирачни дискове Brembo са с впечатляващ диаметър от 350 мм и са направени от сплав от алуминий и стомана.

Еми това е съжалявам че не можах да кача снимки но ако съм пробудил поне малък интерес и потърсите снимки ще видите наистина за какъв изтребител става въпрос,пожелавам на всички ви ако не да притежавате поне да застанете зад волана на тази машина.Аз имах това удоволствие на панаира в Пловдив и от тогава съм влюбен!!! Статията е от в. 24 часа 30.10.2008г. и мисля че описва автомобила напълно.
k r u m
k r u m
Mexаник
Mexаник

Брой мнения : 17
Любим отбор : там където е Алонсо
Registration date : 23.03.2008

Върнете се в началото Go down

Моята мечта на 4 колела!!! Empty Re: Моята мечта на 4 колела!!!

Писане by al0ns0 Пет Ное 07, 2008 1:47 pm

Заедно с R8 - Mitsubishi Evolution 10 също е моя фаворит! Yes
al0ns0
al0ns0
Администратор
Администратор

Брой мнения : 266
Age : 30
Registration date : 01.03.2008

https://msport.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите